مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 

صنایع هرمزگان جایگاه دومی خود را حفظ کرد، فولاد ترمز شهرداری ساوه را کشید 



در هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور دو تیم هرمزگانی در بندرعباس و ساوه به دیدار حریفان خود رفتند.‌
 
به گزارش صبح ساحل، در هفته هفتم ، تیم صنایع پشتیبان هرمزگان در خانه با تیم پاس تهران بازی کرد  و تیم فولاد هرمزگان هم به ساوه  رفت و با شهرداری این شهر بازی کرد. 
تیم صنایع پشتیبان هرمزگان که نسبت به فولاد هرمزگان شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر دارد در سالن فجر بندرعباس به دیدار پاس تهرانی رفت که این تیم هم روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر را داشت. 
صنایع پشتیبان یازده امتیازی در این بازی فقط باید سه امتیاز کامل را کسب می کرد تا همچنان در جدول رده‌بندی در مکان دوم باقی بماند و از امیدهای اصلی صعود به لیگ برتر باقی بماند. تیم پاس تهران هم ۷ امتیاز داشت و برای این که همچنان امید برای صعود به لیگ برتر داشته باشد در بندرعباس به دنبال سه امتیاز بود.
دو تیم صنایع پشتیبان هرمزگان و پاس تهران بازی را با احتیاط شروع کردند. هر دو تیم به دنبال آن بودند که ابتدا گل نخورند و بعدش هم نیم نگاهی روی  دروازه هم داشتند. 
تا دقیقه ۱۵ شاهد هیچ گلی نبودیم اما در پنج دقیقه پایانی نیمه نخست قرمز پوشان هرمزگانی گولاک کردند و سه گل توسط امیر حسین دهقانی،  حسین رحیمی و محمد بنداسدی به ثمر رساندند تا با اقتدار کامل به رختکن بروند. در نیمه دوم سبزپوشان تهرانی برای جبران گل های خورده بازی رو به جلوی انجام دادند و این فرصت خوبی بود تا صنایع پشتیبان هرمزگان به گل های بیشتری دست پیدا کند. در دقیقه ۲۲ امیرحسین دهقانی و در دقیقه ۲۴ علی جوذری گل های چهارم و پنجم را برای صنایع زدند.
در ادامه پاس تهران که چیزی برای از دست دادن نداشت حملات خود را بیشتر کرد و علیرضا شیخلر در دقیقه ۲۷ گل اول را برای تیمش به ثمر رساند. در دقیقه ۳۰ بازی دوباره این علیرضا شیخلر بود که روی غفلت خط دفاعی صنایع دبل کرد و گل دوم را برای پاس به ثمر رساند.
پاس تهران که روی به بازی پاور پلی آورده بود در دقیقه ۲۶ توسط جعفر نجفی به گل سوم دست یافت تا فاصله خودش را با صنایع کم کند. این بازی در پایان با نتیجه پنج بر سه به سود صنایع پشتیبان هرمزگان به پایان رسید تا قرمزپوشان هرمزگانی همچنان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باشند. برای تیم صنایع پشتیبان هرمزگان محمد علی میرزایی، محمد بنی اسدی،  علیرضا صابری، مهرداد خانه داری، حسین رحیمی، محمد حسین بازیار، علی جوذری، امیر حسین دهقانی، محمد رضا دهقانی امین مراد احمدی، محمد امین رنجبر و علیرضا موسی فرد با هدایت هادی بزوال بازی کردند.
فولاد هرمزگان که با دو امتیاز تیم ششم جدول رده بندی مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور است در ساوه با  شهرداری بازی کرد. این دیدار در نیمه اول یک یک به پایان رسید و سبحان شراعی تک گل فولاد را به ثمر رساند. در نیمه دوم این بازی که با حاشیه های هم بود تیم فولاد موفق شد فولاد به سه گل دیگر دست یافت و با نتیجه چهار بر سه شهرداری ساوه را شکست داد تا راه صعود صنایع هرمزگان به لیگ برتر هموارتر شود. 
در دیگر بازی هفته هفتم تیم صدرنشین گهرزمین سیرجان 
به اراک  رفته بود و با ایرالکو بازی کرد که این دیدار با نتیجه چهار بر دو به سود گهرزمین سیرجان به پایان رسید. 
در پایان بازی های هفته هفتم تیم گهرزمین سیرجان با ۱۸ امتیاز صدرنشین، تیم صنایع پشتیبان هرمزگان با ۱۴ امتیاز در مکان دوم ، شهرداری ساوه با ۱۰ امتیاز سوم، پاس تهران با ۷ امتیاز چهارم ، ایرالکو اراک با شش امتیاز پنجم و فولاد هرمزگان با پنج امتیاز ششم هستند. 
در پایان این مرحله از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها